19 de juny del 2012

COMIAT DELS NOIS I NOIES DE 6è





Ja hi som de nou acomiadant els nois i noies de sisè, que han col·laborat en el servei de préstec i altres petites tasques que es generen a la biblioteca. A tots i totes els hi agraïm el temps del seu esbarjo que li  han dedicat. Ens agradaria que es portessin la satisfacció que dona fer un servei a la comunitat sense haver d'esperar cap recompensa a canvi. També que hagi crescut l'interès, la curiositat i el gust per la lectura i els llibres.

  




Hola, som la Valentina, l'Anna i la Miriam .
Ens ha agradat molt estar aquest curs com a bibliotecàries a l'escola Jaume I .
El que més ens ha agradat ha estat folrar llibres i fer el préstec.
I el que menys ha estat ordenar els llibres a les seves prestatgeries.




Hola, sóc el Pol.
M'ha agradat molt ser bibliotecari de l'escola Jaume I.
El que m'ha agradat més ha estat fer préstec de llibres.
I el que m'ha agradat menys ha estat ordenar llibres.






Hola, sóc el Gerard.
M'agradaria agrair a d'Àngels per haver passat tots aquests bons moments.
El que més m'ha agradat ha estat folrar els llibres, i el que menys que no ha vingut ningú.






Hola som la Sara i la Lara.
Ens ha agradat molt estar a la biblioteca, el que més el préstec i folrar llibres.
El que menys ens ha agradat ha estat ordenar el llibres.
Em passat bons moments a la biblioteca.








Hola, som L'Hania i en Ramon
La biblioteca ha estat un lloc constant ja que hi anava cada dia 
tot i que ha sigut molt diferent de totes les altres coses m´ho he passat molt bé.
Ha sigut molt divertit estar amb l'Àngels i ordenar els llibres
cada dilluns m'agradaria tornar-ho a fer.