26 de gener del 2009

Poesies dels nostres seguidors del Grup de Lectura Adults i Nenes i nens.

Deixem constància dels poemes que les nenes i nens de Primària han volgut que pengem al blog de la biblioteca.


En Max Julià alumne de 5è que sovint tragina amb llenya els caps de setmana, sobre tot aquest hivern tan fred, va pensar en aquesta tasca que li era propera i coneguda per fer un poema i llegiu, llegiu el resultat:

La llenya


Tallant la llenya, em diverteixo,
el toc, toc de la destral m'inspira,
quan no puc més, em rendeixo,
agafo la llenya i la porto a la pila.

De la pila a l'estufa,
paper i llumins i si cal es bufa,
l'espetec de la llenya m'agrada,
i la seva escalfor em refà.

Quan s'apaga, agafo la cendra,
i la poso dins la galleda,
agafo la galleda i me'n vaig al prat,
i quan la tiro acabo empolsat.





La JúliaBlasi i la Júlia Calventus de 4t. de Primària,tan aficionades al basquet, que fins i tot li dediquen aquest poema:

Boing, boing

Bota, bota la pilota
tranquilament dins la cistella
boing, boing,
els cèltics són els millors!

La Mami Mbow alumne de 5è de Primària li agrada inspirar-se i fer creacions romàntiques com aquesta:

Esto te diría

Siempre a tu lado estaría.
El mundo por ti recorrería
y en tus píes me pararía
y este poema recitaría:
Por ti me derrito
y hasta un osito
le pasaría lo mismo.

Sólo quiero que me sonrías,
pero con tu alegría.
Esto te diría, pero acabado
en un te quiero.

1 comentari:

deta ha dit...

quins poetes més poetics!! són boníssims.
dt.