17 de juny del 2009

AJUDANTS DE LA BIBLIOTECA


Àngels:
Avui ens toca despedir-nos dels nostres ajudants d'aquest curs 08-09. En un principi van ser més els que es van apuntar, però el curs és llarg i els que han perdurat fins el final han estat en Gan Quan, la Hawa , la Clàudia i la Mami. Amb tots ells hem intentat donar un servei a l'escola passar-ho molt bé i remenar llibres i lectures. Tots menys la Mami que és de 5è marxen. Que sigueu benvinguts a l'institut.Per la biblioteca queda la vostre petjada.

Gan Quan:
En aquest curs he perdut molts esbarjos (patis) però no m’importa ja que me’ls he passat a la biblioteca ordenant llibres, prestant i retornant-los, fent encàrrecs...M’ho he passat molt bé. Ha sigut divertit i m’agradaria repetir-lo un altre cop. Però, malauradament, no puc, perquè he d’anar a l’institut.

Mami:
Hola lectors i lectores.
Sóc la Mami,, i és el primer any que faig d’ajudanta de biblioteca. M’ha agradat moltííííííííssim. L’any que ve continuaré ajudant a la biblioteca com ara.
M’hauria agradat fer més activitats d’aquestes: grup de lectura, intercanvi de llibres, ...
Parlant d’activitats: ha dit la Àngels (la bibliotecària), que l’any que ve, farem un “Karaoke”. Com que a mi m’encanta cantar, em sembla molt bé.

Hawa:
Aquest any es el primer que sóc ajudant de biblioteca. Al principi érem molts ajudants, però després vam quedar només 4 ajudants de biblioteca. M’ho he passat molt be amb la Clàudia, el Gan Quan, i la Mami, que no deuria de ser la ajudanta de biblioteca. El que més he fet es ordenar llibres, prestar i retornar i fer càrrecs.